8 Ocak 2016 Cuma

Hatalı Resimler İçin Resmin Boyutuna Göre No-Image Resmi Yapmak

Merhaba arkadaşlar bugün düzenlemem için başkasının yapmış olduğu bir siteyi getirdiler sitede farklı boyutlarda birçok resim hatalıydı açılmıyordu müşteri açılmayan resimlerden şikayetçi olduğu için resimlerin kendi boyutlarında no-image tarzında bir resim ekletmem gerekiyordu resimlerin genelinin boyu farklı olduğu için biraz farklı bir yol izledim.

Öncelikle https://placeholdit.imgix.net Sitesinden yararlandım bu sitede bizim isteğimize göre resim oluşturuyor.


Resim Oluşturmak için tabi linke bazı parametreler vermemiz gerekiyor:
1.parametre txt Resimde ne yazısı olmasını istiyorsak onu yazıyoruz.
2.parametre: txtsize Yazı Boyutunu Ayarlıyor.
3. parametre w Resmin Genişliği
4. parametre h Resmin yüksekliği ve bize resim oluşturmuş oluyor.

Örnek Resim



Şimdi Sıra Geldi Sorunu Çözmeye:

[js]
$("img").error(function(){
var genislik = $(this).width(),
yukseklik = $(this).height();
$(this).attr("src","https://placeholdit.imgix.net/~text?txtsize=23&txt=No-Image&w="+genislik+"&h="+yukseklik);
});

[/js]

Önce resim boyutlarını aldım daha sonra resmin yerine aynı boyutlarda no-image şeklinde yeni resim ekledim ve sorun çözülmüş oldu :)



Sağlıcakla kalın..
Yayınlayan: Unknown

Hatalı Resimler İçin Resmin Boyutuna Göre No-Image Resmi Yapmak

vehbi akdogan - kişisel blog sitesi
Share:

Yorum Yaz ..

Facebook
Blogger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal Aglarda Ben :)
facebook
twitter
google
youtube
rss

About Us

İstatistik

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

© Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi | Tüm Hakları Saklıdır.