22 Aralık 2013 Pazar

Adobe Photoshop CC Crack dosyası ve Crack Yapımı

İyi günler arkadaşlar sizlere adobe firmasının son sürümü olan cc serisine ait Photoshop cc nin crackını yapmayı göstereceğim :)


Öncelikle adobenin sitesinden Photoshopun deneme sürümünü indiriyoruz. bunun için bir adobe ıd si lazım eğer adobe id niz yoksa ücretsiz adobe id alabilirsiniz. daha sonra adobe id niz ile adobe ye giriş yapıp Photoshopu indirin.

indirme işlemi bittikten sonra Photoshopunuzun kurulu olduğu dosyayı açın (genellikle C://program Files(X86)/adobe/ içinde olur) daha sonra aşağıdaki bağlantıdan indirdiğiniz crack dosyasını kopyalayıp Photoshopun içine atın ve crack işlemini tamamlamış olun :)

Yapamayanlar olursa yorum veya mail aracılığıyla bana ulaşabilirsiniz...




TELİF HAKKI NEDENİYLE DOSYA LİNKLERİ KALDIRILMIŞTIR.




GÜNCELLEME windows8 ve windows 8.1 kullanan arkadaşlar
C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Photoshop CC
C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CC (64 Bit)
yukarıdaki iki klasöre aynı işlemi yapmaları gerekir


Güncellenme tarihi : 23.02.2013


Yayınlayan: Unknown

Adobe Photoshop CC Crack dosyası ve Crack Yapımı

vehbi akdogan - kişisel blog sitesi
Share:

Yorum Yaz ..

Facebook
Blogger

91 yorum:

  1. bahsettiğiniz işlemi yaparken internet bağlantımızı kesmemiz gerekiyor mu ya da photoshop kullanmak istediğimiz zaman internet bağlantımızı kesmemiz gerekiyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayır internet bağlantınızı kesmenize veya photoshop kullanırken interneti kesmenize gerek yok sadece crack dosyasını photoshopun içine atın bu dosya var değiştirilsinmi der evet dedikten sonra photoshopunuz açıksa kapatıp yeniden açarak crackli sürümünüzü kullanabilirsiniz

      Sil
    2. Adobe Photoshop Cc Crack Dosyası Ve Crack Yapımı - Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Adobe Photoshop Cc Crack Dosyası Ve Crack Yapımı - Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Adobe Photoshop Cc Crack Dosyası Ve Crack Yapımı - Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK Pv

      Sil
  2. faceden konuşabilirmiyiz ekledim

    YanıtlaSil
  3. Benden hala lisans istiyor. Bi işe yaramadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varolan dosyanizla indirdiginiz dosyayi degistirdinizmi ? Crack dosyamizda skntı yok calisiyor

      Sil
    2. Varolan dosyanizla indirdiginiz dosyayi degistirdinizmi ? Crack dosyamizda skntı yok calisiyor

      Sil
  4. Evet değiştirdim ve hala deneme süreniz doldu diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cc versiyonu olduguna eminmisiniz ? Crack bnde calisiyor cunku birde programi silip tekrar yukleyip deneyin deneme sureniz doldugu icinde calismamis olabilir

      Sil
  5. bende program hiç açılmamaya başladı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan bilgisayarim yok tamirden gelince bakayim arkadaslar bende cracki baska bir siteden almistim ama calisiyordu genede kontrol ederim

      Sil
  6. ÇOK TEŞŞEKÜR EDERİM KARDEŞİM İŞE YARADI SAĞOL :))

    YanıtlaSil
  7. Kardeş harbiden çalıştı paylasım için tesekkürler.. Başarılar..

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler, sorunsuz çalıştı.

    YanıtlaSil
  10. hele şükür adam gibi açıklayan biri çıktı..bitane sitede demiyor her iki klasöre kopyalanacak...bi burda deniyor..Eyvallah

    YanıtlaSil
  11. paylaşım için teşekkür bir sorum olacak Perspektif çarpıtma. yok nasıl yüklerim

    YanıtlaSil
  12. http://helpx.adobe.com/tr/photoshop/using/perspective-warp.html bu sayfada detaylı anlatımı var

    YanıtlaSil
  13. seni biraz yorucam kusura bakma ama gerçekten takıldım
    1.Düzenle > Tercihler > Performans
    seçeneklerini belirleyin.2.Grafik İşlemcisi Ayarları alanında, Grafik İşlemcisini Kullan
    seçeneğini belirleyin3.Gelişmiş Ayarlar'ı tıklayın. Hesaplamayı Hızlandırmak için Grafik İşlemcisini Kullan seçeneğinin belirlendiğinden emin olun.

    4.Tamam öğesini tıklatın.
    kullanılabilir ram 10957
    photoshop kullansın 6574
    hala Perspektif çarpıtma yok
    yardımcı olabilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil team weawerin varsa ordan bağlantı kurup yardımcı olabilirim .

      bana sol alttaki ikondan isteğin iletiişim türüyle iletişime geçebilirsin

      Sil
  14. Merhabalar. Crack dosyasını indiremiyorum maalesef,yardımcı olurmusunuz?
    İndirme işlemi sırasında bir kutu açılıyor ve içinde ki yazı şöyle:
    Bu dosya ,bu eylemi gerçekleştirmek için ilişkilendirilmiş bir programa sahip değil. Lütfen bir program yükleyin veya zaten yüklü bir program varsa,varsayılan programlar denetim masasında bu programla ilişkilendirin.
    Ne yapmam gerekli yardımcı olursanız memnun olurum,saygılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmeden birşey diyemeyeceğim linkte sıkıntı yok bilgisayarınızda winrar varmı yoksa yükleyip tekrar denermisiniz daha önce böyle bir sorunla karşılaşmadım hiç

      Sil
  15. ben mac kullanıyorum. onda nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha once hic kullanmadim ama soyle bir yol izleyebilirsiniz bilgisayarda programlarinizin olduguklasorun icinde photoshopu acip onun icine atabilirsiniz

      Sil
  16. Sağolun crack çalıştı paylaşım için tşkkrlr

    YanıtlaSil
  17. Photoshop CC'yi güncelledikten sonra da işe yarıyor. Her sürümü için kullanabilirsiniz. Creative Cloud ile güncelleme yapabilirsiniz. Ama sonrasında tekrar Crack yapmayı unutmayın. ;) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. Photoshop'un crackli sürümünde 3 Boyut özelliği yoktur. Bilginize...

    YanıtlaSil
  19. Ben yapamadım :S hala Adobe güncelleme sayfası ekrana geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. klasör içindeki uzantısı .lib olan dosyayı attığınıza eminmisiniz ? bazı arkadaşlar direk indirdiği klasörü atıyor bu tür hatalar olabiliyor ona bakmanızı tavsiye ederim

      Sil
  20. Bahsettiğiniz şey amtlib.dll deilmi 64 bitin içindekini amtlib.dll yi çıkartıyorum tutup photoshop içindeki dosyaya atıyorum taşı ve değiştir diyor ama yinede güncelleme sayfası ekrana geliyor açtığımda

    YanıtlaSil
  21. Photoshop'un crackli sürümünde 3 Boyut özelliği ve perspektif nasıl çözerim
    kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla o kadarini bilmiyorum ben arayuz tasarimi icin kullaniyorum sadece

      Sil
  22. eyw kardeş saolasın

    YanıtlaSil
  23. yok bende de calişmiyor programı ayıkla programı kapat secenegi cıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cracki ben bugünde kullandım bir arkadaşım için crack te sıkıntı yok isterseniz mail atın ordan yardımcı olayım

      Sil
  24. Yarına yetiştirmem gereken ödevim var,deneme sürümüm bitmiş bilmiyordum sildim indirip sizin attıgınız crackli dosyayı da yapıstırdım ama olmuyor,yardım lütfen...

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Amtd.lib dosyasini soyledigim yere attinizmi crack dosyasi adobe cc surumunde sorunsuz çalişiyor

      Sil
  26. adobenin photoshop dosyasına girip,sizin attıgınız cracki zipten çıkartım attım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teamveaver kullanıyorsanız iletişim kısmından bilgilerinizi atarsanız yardımcı olabilirim şuan bende sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  27. Çok teşekkürler sorunsuz çalıştı

    YanıtlaSil
  28. EYVALLAH KARDEŞİM ÇOK SAOL YAPTIM OLDU :)

    YanıtlaSil
  29. işe yaradı saol

    YanıtlaSil
  30. Link açılmıyor kardeş hata veriyor bi el at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminmisin kardeşim linkte sıkıntı yok çalışıyor şuan

      Sil
  31. Kardeşim Allah razı olsun boşuna uğraşmışım 1 hafta.. :D

    YanıtlaSil
  32. daha önce link çalışıyordu şimdi saçma sapan bir yere gidip viris indiriyor. Yeniler misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linklerimiz hala çalışıyor libk kısaltma servisi kullandığım için libk kısaltma servisinden yönleniyorsunuz

      Sil
  33. kardeş s.a bendeki programın deneme sürümü yarın son gün bu programı tekrar nasıl yüklerim yardımcı olursan memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleyküm selam kardeşim crack dosyasını yüklersen deneme sürümü otomatikmen kalakar zaten tekrar yüklemene gerek kalmaz

      Sil
  34. teşekkürler işe yaradı :)

    YanıtlaSil
  35. Ben Dediklerinizi Yaptım Windows 7 64 Bit Kullanıyorum PhotoShopa Tıklıyorum Açılmıyor Hiç Bir Türlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar deneyin bir yerde hata yapıyor olmalısınız

      Sil
  36. Crack için teşekkürler hanüz denemedim ama işe yarayacaktır diye düşünüyorum. İndiremeyen arkadaşlar linki sağ tıklayıp yeni sekmede aç desinler çünkü bende de bir çok defa saçma sapan virüs dolu exe'ler indirdi.. sağ tık yeni sekmede aç deyince düzeldi bilginize...

    YanıtlaSil
  37. bu crack CC'nin diğer ürünleri içinde geçerli mi?

    YanıtlaSil
  38. hocam yapıyorum fakat açılmıyo ve acil bi tasarım yapmam gerekiyo yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  39. crackladıkdan sonra ps açılmayanlar 32bit içindeki dll yi kopyalayın hem programfilesx86 nın içindekine hem programfilesin içindekine

    YanıtlaSil
  40. Eyvallah kardeş, benim ki 64 bit idi ve indirdiğim klasörden 64'ü attım ama program hiç açılmamaya başladı. 32 bit denedim birde sorun düzeldi. 32 bit kullanın derim. Tekrardan teşekkürler.

    YanıtlaSil
  41. merhabalar mac için ne yapabiliriz acaba :)

    YanıtlaSil
  42. linki tıklayınca Bnd_100_9_2014515_1122.exe bunu indiriyo crackı ındırmıyo

    YanıtlaSil
  43. kardeşim benim eline sağlık.. arkadaşlar indirme linkine basnca direk bi program indiriyor ben onu crack sanıp denedim kaç kez olmadı.o pro indirsin dokunmayın sayfanın sağ üstünde geriye doğru sayı sayıyor o bitsin reklamı geç e tıklayın ve açılan yerden indirin linki..

    YanıtlaSil
  44. ARKADAŞLAR ÇALIŞIYOR VALLAHİ SAĞOL ADMİN

    YanıtlaSil
  45. Kardeşim Dedigin Gibi Yapıyorum 64 Biti İşletim Sistemim Var Photoshop O Dosyayı Attıktan Sonra Acılmıyor Hiç Bir Türlü Bi Yardım Edersen Sevinirim

    YanıtlaSil
  46. 32 bit olanı at kardeşim adobe cc de güncelleme yaptığı için 64bit te sıkıntı çıkıyor bazen

    YanıtlaSil
  47. Teşekkürler Umarım çalışıyodur

    YanıtlaSil
  48. olmadı nedense biri bana yardım edebılır mı :/

    YanıtlaSil
  49. yukarıda dedıgınız seyı denıyorum ama hala seri numara muhabbetını ıstıyo ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. photoshop sürümünüz cc 2014 ise 32 bit klasöründeki dosyayı atın istemeyecektir.

      Sil
  50. crack dosyası dediğin amtlib.dll mi?

    YanıtlaSil
  51. Sanırım oldu, yani ben Windows 8.1 kullanıyorum ve deneme sürümü yazısı gibi şey gelmedi, ne diyim ne zamandır arıyordum hiç yapamamıştım, bu sefer oldy çok sağol, çok sevaba girdin. :)

    YanıtlaSil
  52. Kaspersky adware uyarısı veriyor.

    YanıtlaSil
  53. creative cloud serisine komple bi crack bulabilirmisin vehbiciğim :)

    YanıtlaSil
  54. Merhaba Vehbi Bey,

    Adobe PhotoShop CC'nin Setup'ını ve Crack'ini indirdim. Kalıcı olarak yüklemek istiyorum. Benden seri numarası istiyorlar. Çeşitli kaynaklardan elde ettim ve hiçbiri işe yaramadı. Seri numaralarını biliyor musunuz, ya da daha basit yollar var mıdır? Vereceğiniz yanıtlarınız için şimdiden Teşekkürler.

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  55. seri numarasına gerek yok yukarda linkte verilen dosyayı C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Photoshop CC
    C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CC (64 Bit) yapıştır değiştir devam et çıkıyor tamam de sonra açılır

    YanıtlaSil
  56. çok teşekkürler sorunsuz bir şekilde yaptım.

    YanıtlaSil
  57. eyw kardeş saol. işe yaradı

    YanıtlaSil
  58. Çalıştı teşekkürler

    YanıtlaSil
  59. kardeş link şikayet üzerine kaldırılmış. yeniden eklersen sevinirim

    YanıtlaSil
  60. Adobe Photoshop Cc Crack Dosyası Ve Crack Yapımı - Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Adobe Photoshop Cc Crack Dosyası Ve Crack Yapımı - Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Adobe Photoshop Cc Crack Dosyası Ve Crack Yapımı - Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil

Sosyal Aglarda Ben :)
facebook
twitter
google
youtube
rss

About Us

İstatistik

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

© Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi | Tüm Hakları Saklıdır.