7 Eylül 2015 Pazartesi

windows 10 Genymotion error at start 'Unable to load virtualbox' Hatası

Merhaba Arkadaşlar,
Genymotion error at start 'Unable to load virtualbox' Hatası benim gibi böyle hata alan arkadaşlar için bulduğum bir çözümü sizlerle paylaşmak istiyorum.



  • 1- oracle virtual boxu aç.

  • 2- Dosya/Tercihler (ctrl+g) aç

  • 3- Ağ ayarlarına gir ve sadece anamakine ağları kısmına geç.

  • 4- VirtualBox Host-Only Ethernet Adapter i seç (birkaçtane varsa birinciyi seç) çift tıkla üzerine ayrıntılar kısmı açılsın

  • 5- Bağdaştırıcı kısmında IPv4 Adresine: 192.168.56.1 IPv4 Ağ MAskesi Kısmına: 255.255.255.0 Yaz.

  • 6- DHCP Sunucusu kısmına geç.

  • 7- Sunucuyu Etkinleştir ve Sunucu Adresine: 192.168.56.100 Sunucu Maskesine: 255.255.255.0 Alt Adres Sınırına: 192.168.56.101 Üst Adres Sınırına:192.168.56.254
    yaz.

  • 8- Kaydet ve kapat.

  • 9- Genymotionu aç.





  • Evet arkadşlar ben denedim ve çalıştı umarım sizdede çalışır.
    İyi çalışmalar.


    Kaynak
Yayınlayan: Unknown

windows 10 Genymotion error at start 'Unable to load virtualbox' Hatası

vehbi akdogan - kişisel blog sitesi
Share:

Yorum Yaz ..

Facebook
Blogger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sosyal Aglarda Ben :)
facebook
twitter
google
youtube
rss

About Us

İstatistik

Iletisim

Ad

E-posta *

Mesaj *

© Vehbi Akdogan - Kişisel Blog Sitesi | Tüm Hakları Saklıdır.